Reklamace

Reklamace

Na všechny produkty u nás zakoupené je zákonná záruční doba 24 měsíců, pokud není v záručním listě uvedeno jinak. Jestli-že má objednané zboží vlastní záruční list, tak je tento záruční list před expedicí objednávky potvrzen a zaslán spolu se zbožím. Tento záruční list, uplatníte při případné reklamaci, proto doporučujeme tento dokument pečlivě uschovat. Bez platného záručního listu, je třeba v případě reklamace doložit prodejní doklad. V případě, že zboží nemá svůj záruční list, tak prodejní doklad slouží jako záruční list.

Náklady na doručení reklamovaného zboží nese zákazník. Zboží bude do reklamačního řízení možné přijmout jen v případě, že bude čisté, nejlépe v originálním obalu (není podmínkou) a s příslušenstvím. 

Spolu s reklamovaným zbožím je třeba poslat:

originál, nebo kopii záručního listu

originál, nebo kopii prodejního dokladu

popis a vznik závady reklamovaného zboží

Lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní ode dne, kdy od Vás zboží obdržíme.

Reklamace zboží v záruce se v běžných případech řeší opravou nebo výměnou. Opravené nebo vyměněné zboží je zasláno na náklady prodávajícího. V případě, že oprava není možná, zašleme zákazníkovi nové zboží, nebo dobropis ve výši prodejní ceny, která je plnohodnotnou náhradou reklamovaného produktu zpět na adresu zákazníka.

Tyto dokumenty a zboží, které bude reklamováno, zašlete na naši adresu:

Sales s.r.o.

Všechovice 98

666 03

Na co se reklamace nevztahuje?

Reklamace nelze uplatnit na škody způsobené neodborným používáním zboží, mechanickým poškozením či jeho opotřebením v důsledku užívání.

Při výměně zboží za jiné (např. z důvodu nesprávně zvolené velikosti, barvy atd.) hradí náklady na přepravu kupující, a to i v případě, že se na předmětné zboží vztahovala služba „doprava ZDARMA“, kterou náš e-shop www.salesmall.cz u některých objednávek poskytuje.

Bez ohledu na náš reklamační řád se vždy snažíme vyjít zákazníkovi maximálně vstříc tak, aby byl se zakoupeným zbožím od nás spokojen.